torsdag 3 juni 2010

Var bland de första och få en...


Nu börjar det verkligen dra ihop sig för sjösättningen av min webbutik. Det känns så otroligt roligt och spännande och sista tiden har inneburit en massa jobb med detta. Det har varit allt från finslipa layout och design på butiken till val av betalningslösningar. Sen ska det ju hinnas sys också! Igår när jag skulle knåpa ihop några t-shirtar till butiken bestämde jag mig för att sy enligt en tanke jag har haft ett tag. Enfärgat, men ändå färgglatt. Jag klippte till ett helt gäng och skar remsor till bandkantningen i en massa olika färger, sen var det bara att sy och kombinera ihop. Visst blev det fint? Idag när jag hängde upp dem för fotning såg jag att de är ju dessa färger som jag har i min logotype och dessutom blir jag glad av färgerna! Dessa tröjor kommer hädanefter att få heta "Karinottilia-tröjan" i min butik.

Vad kan då inte passa bättre än att erbjuda dessa tröjor till de som först gör en beställning i webbutiken? Jag tänkte att de tre första som beställer i butiken, men som redan är "Karinottilia-kund" och de tre första kunderna som aldrig har handlat Karinottilia tidigare, får välja en valfri Karinottilia-tröja i valfri storlek (strl 56-122).

Så håll utkik efter när webbutiken öppnar...
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. SÅ spännande! Å så fina dina Karinottiliatröjor är! Jättehärliga färgkombinationer ju!

    SvaraRadera
  2. Vilken kul ide´! Det är ingen tvekan om att du kommer att göra succe´:) Stor kram från K och lilla L

    SvaraRadera
  3. Det ser jättehärligt ut när alla färgglada tröjor hänger på rad så där! Gissar att det kommer att gå alldeles lysande!

    SvaraRadera
  4. Åh!

    Enfärgade!

    Får man börja beställa redan nu..?

    ;-)

    SvaraRadera
  5. Va spännande allt låter! Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Lycka till med shopen, de här karamellerna är ju helt underbara!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin