söndag 21 augusti 2011

Babyboots





Ibland kan man bara inte låta bli... Jag vet inte ens om de kommer att passa, men mönstret sa "3-6 månader" och då bör de passa. Men strunt samma, de var bara för söta, så det var bara att sy... Lilla Louise är ca 3 månader och jag hoppas innerligt att de passar henne. Hon är en alldeles liten bedårande varelse med en massa mörkt hår och med ögon så klara som jag vet inte vad. Sist vi sågs fyrade hon av ett gäng små leenden och ja, då är man liksom helt såld. Tänk den som hade en sån liten!

Mönstret är från en Sew Hip tidning från i våras, men mönstret har jag sett både här och där. Enkla och roliga att sy och ett perfekt sätt att ta vara på spillbitar.

Faktum är att jag skulle vilja ha mina egna små tossar nu när hösten står för dörren.

Ha en fortsatt härlig söndagkväll!


- Posted from my iPhone

5 kommentarer:

  1. De var bare kjempe søte,kunne godt ha tenkt meg mønstre på dem ;-).
    Se gjerne inn til min blogg, der finner du søte tøfler som passer deg.
    Ha en strålende kveld !

    SvaraRadera
  2. ååååh vad underbara! Jättefint tyg också! Hopas att det ska passa!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina! Vill också ha tossor i den där modellen!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin