lördag 13 juni 2009

Mina Londonfynd!











Åh alldeles underbara varuhuset "Liberty", som jag och syrran spankulerade runt på bland alla "high class people" med våra gympapjucks. Ha, ha, ha! Men det struntade vi i och jag hade bara ett mål för ögonen och det var deras fantastiska tygavdelning där det förutom Liberty-tyger fanns en hel avdelning "Amy Butler". Det kändes som att jag hamnat i paradiset! Det enda som påminde mig om verkligheten var priserna...
Här ser ni mina tygfynd samt en hel drös knappar till ett bra pris. Tyget med stora blommor i gröna nyanser är Amy-tyget och det heter "Fields of August", det blir en väska i 35-års present till mig själv hade jag tänkt. Blommorna med mörkblå panséer är tänkt att bli en blus, även den till mig själv och de lila rosorna ska bli en blus till skorpan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin