måndag 13 juli 2009

Tro inte att jag har legat på latsidan...







bara för att här är dött... Jag har sytt en massa, men bloggat noll. Vi har varit lediga och haft kusinen från Norge på besök. Dessutom har vi hunnit med en minisemester ner till Västergötland. Jättemysigt har det varit. Men nu skall det bli ordning på torpet. Börjar med att visa en liten karamell, eller rättare sagt två. Den ena föreställer en gosse iförd en Dunderklumpentunika. Han fick den i 1 årspresent av sina föräldrar och det är roligt att se att han fortfarande kan ha den. Så söt!



Den andra karamellen är en rosa minklänning i strl 60. Den ligger redan på posten och är på väg till en mycket efterlängtad flicka, som snart fyller två veckor! Tyget är från Mjuka Tyger och jag har sparat på det tillräckligt länge nu. Jag köpte även turkos och grön färgställning, med bruna stjärnor. Mönstret är egenihopknåpat. Nästa gång gör jag ett sprund bak, så den blir lättare att trä över huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin