torsdag 1 augusti 2013

Plånbok


Av de här tre tygerna tänkte jag knåpa ihop en plånbok, vad tror ni om det? Idag öppnade Quiltbiten i Uppsala efter att haft semesterstängt. Ett av deras nya mönster tilltalade mig eftersom det är en plånbok modell större:


Den är så pass stor så att man kan ha den som en liten cocktailväska. Toppen eftersom jag har så många cocktailpartyn att gå på... Eller hur var det nu igen? ;)
Imorgon väntar stranden på mig och Maja, men sen ska det sys plånka. Den här modellen borde vara en "one-nighter", återkommer med slutresultatet :)

6 kommentarer:

  1. Den påminner om plånboken som jag gjorde på kursen i höstas i Jönköpng. Ibland är det väldigt bra med en rymligare plånbok. Den kommer bli läcker.

    SvaraRadera
  2. Den ser användbar ut, blir säkert snygg! Ska bli spännande o se när du är färdig...

    SvaraRadera
  3. Ser ut att bli en fin plånka! Jag har tnkt sy mig ettplagg av mitt "sytyg", men vet inte vilket plagg än, vågar man på sig en kjol?

    SvaraRadera
  4. Var har du hittat det underbara tyget? Ungarna mina blev genast väldigt sugna på att jag ska sy något till dem av sådant tyg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda! Jag har haft en webbutik där jag sålde tyger och har ett stort lager kvar. Dessa tyger kommer alltså från mitt egna privata lager. Är du intresserad att köpa kan du kontakta mig på karin-lundin@hotmail.com

      Radera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin