onsdag 17 september 2008

Syabstinens!

Jag är på kurs sedan två dagar tillbaka och kommer inte hem förrän till kvällen. Snacka om att jag saknar symaskinerna! (Ja, kanske att jag saknar min familj lite också... ;o)

Kan inte förstå att jag inte tog med mig en stickning åtminstone... Men jag trodde inte att vi skulle få någon "dötid". Nu har det inte varit så mycket av den varan, men tillräckliga pauser har vi haft kvällstid, så att jag skulle verkligen ha kunnat sticka lite. Det här är dessutom en kurs där man inte "måste" umgås 24/7 med de övriga deltagarna, så en stickning hade varit perfa!

Men ikväll... Ska jag packa upp min nya Janome Cover Pro som står och väntar hemma! Tjoho!!!

Kram från Karinottilia

1 kommentar:

  1. Hej min vän!

    Jag är så nyfiken... Har du hunnit testa den nya maskinen? Hur går det? Vad gör du? Har du överlevt kursen?

    Många frågor...

    Kram!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin