tisdag 24 november 2009

En ny vän!


Mitt under alla förberedelser inför Julmarknaden, flyttar en kompis in... Får jag lov att presentera... Sköldis! Igår hade vi temakväll på Stickis och fick lära oss att virka Amigurumi. Det var precis så roligt som jag trodde! Hann bara sticka kroppen igårkväll, men sen idag så växte resten fram av bara farten. Lillstrumpan är hemma med feber, så det har blivit mycket mys i soffan idag. För att muntra upp henne gjorde vi klart lilla sköldpaddan tillsammans. Hon har som sagt döpt henne till "Sköldis".

Det var duktiga Elise från Salabim som besökte oss igår. Kika gärna in på hennes hemsida för fler tips och idéer!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Åh jisses vad söt!!! Jag vill beställa en sån sen (om du har tid) :-)

    SvaraRadera
  2. Bara vi har passerat julmarknaden så...
    Vi ses på lördag!

    SvaraRadera
  3. Sååå söt! Kan mam få en specialvisning eftersom jag ej var med i måndags?Givetvis efter marknaden. kramis mam

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin