söndag 14 mars 2010

Hur ska jag hinna?


Är just nu inne i en väldigt intensiv period. Skolan tar mycket tid och sömnaden tar sin beskärda del. Jag ligger efter vad gäller fotandet och bloggandet. Bättring ska ske! Igår när jag satt och sydde på ett par mjukisklänningar slog det mig att "vad vackert det är i sopkorgen". Jag har ingen påse som sitter fast under overlockmaskinen, så jag kastar skräphögen i sopkorgen allteftersom den växer på bordet. Visst är det ganska fint? Av sopkorgen att döma kommer jag inom kort att blogga om:

Vårmössor i husvagnstyger
Mjukisklänningar i tågtyger
En uppsättning flickkläder i velour och pojkkläder sydda i Paul Frank-tyg...

Må så gott i vårsolen!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut i din soptunna. :D Blir kul att se plaggen sedan! Sy lugnt...

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin