måndag 29 oktober 2012

Kontraster

Varmt och kallt, kort och långt, mjukt och hårt, detta inlägg handlar en hel del om kontraster. Idag när kylan biter om kinderna drömmer jag mig tillbaka till den varma sköna stranden vi var på för ett tag sedan.




Samtidigt är det mysigt med den kalla luften som får trädgården att se så fin ut. Längtar efter första snön!





Idag är jag hemma med lillskruttan som har feber och hoppas kunna få lite nyttigt gjort. Min to do lista så här långt:

  • Kolla min beställning av laminerade tyger från Amy Butler. När kommer de hem?
  • Skicka ut ett nyhetsbrev där vinnaren av 1 m tyg annonseras.
  • Packa ordrar.
  • Plocka undan studsmattan.
  • Tömma de sista blomkrukorna på trappen.

Här kommer lite mjukt och hårt på samma gång... Mjuka laminerade tyger som står emot regn och ruskväder. I januari får jag hem dessa laminerade tyger från bl a Dear Stella:


Kort och långt... Min to do lista är ganska lång, men dagarna blir ju kortare och kortare sägs det. Vi får se vad jag hinner med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin