söndag 27 december 2009

No news-but nice!



Här kommer en uppsättning som beställdes innan jul. Ser verkligen syskonparet framför mig iförd dessa stassar... Så fint i juletid med dessa röda moln. De röda molnen är helt klart lite av en favorit hos mig. Men som rubriken antyder... Inga nyheter, men fint ändå. Det är det vanliga omlottbodymönstret och mjukisklänningmönstret, som jag har använt.

Denna gång bandkantade jag bodyn med lös bomullstrikå, vilket visade sig vara en hit. Då drar sig inte kanterna alls och det blir slätt och fint.

Mössmönstret är det vanliga och det finns inget särskilt att tillägga. Kanske skulle det vara att, tänk vad fint det skulle vara att få se dessa mössor i pulkabacken i vinter!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Kläderna blev verkligen superfina Karin, tack! Lilla Svea drunknar i mössan än så länge, men till våren kommer den bli jättebra! Ska försöka ta någon bild om jag kan få de två yrvädrena att sitta still samtidigt :D Jag är mer än nöjd, du är verkligen duktig! Jag lär återkomma...:)
    God fortsättning!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jättefint, är åxå en stor älskare av de röda molnen.
    Snygt och proffsigt.

    SvaraRadera
  3. God fortsättning! Fin-fina moln! :-)

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin