onsdag 7 september 2011

Fin-fina tyger!



Idag var jag hem till Susanna "Strömming" för en fika och en inspektion av hennes tyg som hon äntligen fått hem. Det har verkligen gått troll i den här beställningen och jag lider med Susanna. Som privatperson stör tryckfelen mig inte det minsta. Visst finns det en och annan elefant som inte ser perfekt ut (men det är ju bara naturligt...;) Till alla er som har beställt och väntar på tygerna så kommer ni få riktigt mjuka och fina tyger :)

Hustyget är superfint och jag tror att jag ska sy leggings till lilla M av det. Elefanttyget kan bli något till lillkusinen. Det blå-röda kanske jag reserverar för en tröja till mig själv...

Sugen på dessa tyger? Kika in i Strömmings webbshop!









- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Lyllo dig som redan fått hem dem! Längtar så... trots små tryckfel! Tror inte heller de kommer att märkas nämnvärt! Stackars Strömming bara...

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin