måndag 18 februari 2013

Butiken är öppen igen!

Bild: Nu så...

Vilken härlig Syfestival det har varit! Massor av trevliga besökare och en hel massa inspiration. Tack till alla som besökte mig och mina medhjälpare! Efterdyningarna av en mässa innebär en hel del jobb. Idag har jag packat upp, sorterat, räknat och uppdaterat webbutiken.

Eftersom jag hade en hel del mässerbjudanden på mässan tänkte jag fortsätta ha en hel del kampanjpriser i webbutiken under kvarvarande del av februari. Kika in och gör kanske lite fynd. Vad sägs om de fina tygerna från Tula Pinks kollektion "The Birds and the Bees"?



 Eller nani IROs vackra tyger för endast 125kr/m.



För er som fick mitt webbutikserbjudande under festivalen, så går detta att kombinera med super-rean. Fiffigt va?

Välkomna in i butiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin