fredag 26 juni 2009

Snart, snart...







Snart får en av mina allra bästa vänner en liten till! Vilken dag som helst får lille M en lillasyster eller lillebror. För min del innebär det att jag får sy babykläder och sist när vi sågs överlämnades ett litet spädis-kit.

Jag har stickat en liten kofta/bolera ur boken "Ett nystan". Jag föll för mönstret direkt. Förutom denna, sydde jag en flodis-body, ett par velourisar och en babyhjälm. Nu håller jag tummarna för att bebisen tittar ut snart och att alla kläderna passar.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Gud vad sött.
    Du är väldigt flitig med symaskinerna. Jag förstår att det är lockande att sitta i syrummet nu när hettan är här.
    Kramar T.

    SvaraRadera
  2. Tack för din gulliga kommentar! Vi har haft full fart hela dagen och allt har gått jättebra. Hoppas vi ses i sommar!

    Kram, Jenny och AnnaKarin

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin