söndag 21 juni 2009

Tyget kom!







Ja, Jenny lyckades leverera i ilfart och molntygerna kom i onsdags. Har inte hunnit sy något, även om jag trodde jag skulle kunnat hinna med... Har haft besök hela midsommahelgen och då har systugans dörr fått vara stängd.
Passar istället på att visa upp vad dagmamma-J fick i sommarpresent av lillskorpan. J fick en sommarväska innehållandes en flaska rosé, tjejerna fick en varsin sommarklänning med tillhörande stickad boléro i rosa nyans. (Tack mamma som har stickat alla tre!!!) Den lila boléron är vår lillstrumpas. Presenterna föll i god jord och jag hoppas att klänningarna passar. Jag har syskonmatchat dem genom att mixa tygvalen och kantbanden. Har som sagt en förkärlek för syskonmatchning.

1 kommentar:

  1. Vilka fina boleros! Kan de göras så små som strl 98? Skulle kunna tänka mig att beställa en... ;-)

    Tinis

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin