tisdag 4 augusti 2009

6 månaders flodisar


Har inte sytt något av det oranga flodistyget än, men nu börjar jag känna av höstvibbar och då åker höstfärgerna fram. Höstfärg och höstfärg... Jag gillar orange året om! :o)

Mönstret är Åsa Lennartsson, Sy i mjuka tyger, 6 månader. Provade för första gången att sticka ner sömmarna med trippelsömmen på CoverPron och resultatet blev inte så dumt.

Flodisarna kommer från Jofotex och muddväven från mina gömmor.

Idag njuter jag av solen och att jag fortfarande har semester!

1 kommentar:

  1. Hej Karin!

    De är så fina, dina långkalsonger. Jag kände direkt att jag nog måste ha orange flodis-tyg i min hylla också, även om jag egentligen inte är svag för färgen.

    Du har väl flatlockat byxorna, eller ser jag helt fel? Jag har just suttit och lekt med inställningarna i maskinen själv och tycker mig ana att det nog ser ungefär likadant ut.

    Kanon! Och lycka till med butiken!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin