onsdag 23 februari 2011

Tyg- någon?


Börjar med att klargöra att jag inte har sytt denna lilla stass... Utan den här outfiten fick min dotter i present av min syster efter en Indienresa. Jag har fåtte en förfrågan som känns både rolig och och lite utmanande på att sy just en festdräkt med inspiration från Indien. Gärna i en unisexmodell. Tänkte att jag ska be er om hjälp gällande tyger.

Kan någon tipsa om vart jag kan hitta tyger? Skulle någon ha ett bra mönster/idé att tipsa om så är jag mer än tacksam!

Ha en skön onsdag!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Ev massakrera nån gardin eller två från just Indiska..?! ;o))

    Fint set och kul utmaning.. =o)

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag tänkte :-). Indiska har gardiner, överkast etc

    SvaraRadera
  3. Tack Miiaoo och od Andulky! Såklart att jag ska bege mig till Indiska för inspiration!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin