onsdag 13 juli 2011

Nya mönster från Amy butler






Nu finns två nya mönster från Amy Butlers väskkollektion att köpa i butiken. Weekender travel bag känner ni kanske igen från min utlottning som jag hade tidigare. Kika här om ni vill läsa mer. Det här mönstret är toppen till er som vill starta ett syprojket som kräver lite mer. Inget för nybörjaren...

Sen har jag fått hem ett mönster som innehåller två varianter på samma väska, en mindre och en större. Det är mönstret "Frenchy bag". En lättsydd väska som inte tar lång stund att slutföra.

I samband med att weekender bag mönstret äntligen finns till försäljning erbjuder jag 20% på samtliga inredningstyger tom 31/7. Så passa på att shoppa fantastiska inredningstyger som är lämpar sig för väskor, kuddfodral, draperier, gardiner m.m.

2 kommentarer:

  1. Åh, nu blev jag sugen på ett väskmönster!! Frenchy bag var ju riktigt söt!!

    SvaraRadera
  2. I'm really enjoying the theme/design of your blog. Do you ever run into any internet browser compatibility problems? A number of my blog visitors have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great in Firefox. Do you have any suggestions to help fix this issue?

    Check out my weblog :: cellulite treatment reviews

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin