torsdag 26 januari 2012

Så fina tyger!



Idag fick jag en ny leverans tyger. Denna gång var det tyger från Amy Butler och Joel Dewberry. Mestadels från Joel som jag tycker har helt fantastiska kollektioner. Ni som inte är bekanta med hans tyger kan kika in på hans fina sida där alla godbitar finns. Jag kommer få hem ytterligare tre fina tyger från kollektionen "Aviary 2", som inte var med i dagens leverans. 

Så håll utkik efter dessa fina tyger, som kommer inom kort:




Under tiden kan ni kika på alla de tyger som jag faktiskt har. Välkomna in i butiken

5 kommentarer:

  1. Men åååå nu kommer jag att bli fattig!

    SvaraRadera
  2. Så fina! Nu blir det havregrynsgröt följande månader!

    SvaraRadera
  3. Jätte fina! Den turkosa med fåglarna är underbar.

    SvaraRadera
  4. Jätte fina! Den turkosa med fåglarna är underbar.

    SvaraRadera
  5. åååh så fina!

    Jag följer din sew-along slaviskt. En dag ska systugan allt öppna igen...

    Fjällkram!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin