fredag 27 november 2009

Nu är det nära!



Imorgon är det dags för Uppsala Julmarknad, och som jag och mina sykollektiv-vänner har sytt! Jag är ganska nöjd över att "redan" vara klar. Trodde jag skulle behöva sitta på småtimmarna och småpyssla, men nu är allt prismärkt, packat och klart. Jag är så himla förväntansfull!

Så här kommer en sista-minuten-påminnelse, kom och handla Karinottilia på marknaden imorgon och på söndag. Eller kom och kläm och känn bara vettja!

Min kära make tittade in precis när jag hade sytt sista sömmarna och tog några bilder. Ni ser väl hur rosig om kinderna jag är? Phu!

Vi ses imorgon!

3 kommentarer:

  1. Gäääääsp! Klar - kan man bli det?! Nu är det dags att sova även om det finns en och annan söm till som skulle kunna hinnas med... Vi ses i morgon! SPÄNNANDE!!!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin