onsdag 11 november 2009

Pyjamas till en liten




Den här beställningen kändes lite extra rolig eftersom den kommer via en öppen förskola, som jag har kläder till försäljning hos. Det är en mamma som brukar gå där och som gillade mina alster och sen damp det ner en beställning i inkorgen. Jätteroligt!

Hon önskade en pyjamas i limeflodisar (därav min efterlysning!), men nu fick det bli de rykande färska nattågen istället. Jag tycker att tyger är jättehärligt och vad passar inte bättre än att sy just en pyjamas av detta natt-tågstyg?

Mönstret är Meedom form 1, strl 74cl. Jag muddade bensluten så att pyjamasen ska gå att använda riktigt länge.

Nu håller jag tummarna för att beställaren blir nöjd!

1 kommentar:

  1. Jag tror hon blir jätte nöjd, för vem skulle inte sova gått om natten i en sån mysig och fin pyjamas? kan man beställa i storlek M? Vi hörs!
    Kram T.

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin