fredag 19 februari 2010

Livet är härligt!


Här i bloggen har det varit tyst på tok för länge. Min sylust har inte varit på topp och jag har gått och våndats över en knöl som inte sitter där den ska. En knöl..? Jo ni vet en sån där knöl i bröstet... Har nu fått besked om att det inte var någon fara på taket och det känns så skönt! Livet är härligt, det är fredag och idag börjar Syfestivalen i Älvsjö. Jag ska dit imorgon och ser så fram emot det.

Livet är som sagt härligt!!!!

PS: Visar mina senaste loppisfynd. Knapparna är sån nostalgi för mig. Min farmor stickade koftor till mig när jag var liten och då såg knapparna ut precis såhär.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Jag hade en sån knöl förra året, som det inte var någon fara med, så jag förstår lättnaden.

    Fina knappar!

    SvaraRadera
  2. Så ärligt att höra att knölen inte var någon fara, förstår om du blivit väldigt orolig!! Hade tänkt fara på syfestival idag men vågar inte pga snön,. Ha det så kul där imorgon!

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att knölen visade sig vara falskt larm!
    Och så vill jag tacka för fantastisk service och en kanonfin dregglis till lilla Hazel.
    Jag säger som Arnie: "I'll be back"! ;) Har redan börjat drömma om en väska till våren...

    SvaraRadera
  4. Så underbart för dig!!!

    Ha en sanslös syfestivalhelg!!!

    SvaraRadera
  5. Härligt!!!! Gläds så med dig! Ha en underbar helg, är lite avis på syfestivalen! Shoppa lugnt! :-)

    SvaraRadera
  6. Tack alla för hejarop! Ni gör mig så glad!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin