onsdag 10 februari 2010

Overlock till salu!







Nu säljer jag min overlockmaskin på Blocket. Jag slog ju till och köpte en lite lyxigare variant av maskin i julas och nu är det dags att sälja min gamla. Den har precis kommit hem från Symaskinsaffären, där de har bytt knivar, så nu skär den som den ska både genom tunna och tjocka lager tyg! Jag fick den i present augusti 2008.

Skulle någon syintresserad, som läser min blogg vara intresserad av maskinen, hör av er med ett mail till mig i så fall. På Blocket är den till salu för 1900kr. (Nypris 3820kr)
Kvitto, tillbehör, originalkartong finns. SÅLD!

2 kommentarer:

  1. er den ennå forsalg ennå med bruksanvisning? :P

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu har jag några spekulanter på maskinen. men efter lördag vet jag om den blivit såld. Det finns norsk bruksanvisning med.

    kram Karin

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin