tisdag 23 februari 2010

PJ:s & Syfestival


Små varma barn i små mysiga pyjamasar... Finns det något bättre? Min tjej drar numera storlek 122, men hon är också mysig att krama när hon är nyvaken och alldeles varm... Men jag kommer ihåg hur det kändes att lyfta upp henne när hon var pytteliten och hade "putrumpa" och såg ut som en liten makaron när jag skulle lyfta henne ur sängen. Mmmmm...

Jag fortsätter att sy babypyjamasar till andra små kottar istället. Denna har ingen ägare ännu, men inom kort ska "Butik Karinottilia" uppdateras. Lägger in den där då.

I helgen var det ju som bekant syfestival och jag shoppade loss tillsammans med mamma. Vi hittade mycket fina tyger även om jag instämmer med kritikerna att mässan tunnas ut mer och mer. Jag betalar för att gå på Syfestival, men väl där finns det både handväskförsäljare, glittersmycken, rengöringsmedel och annat knalle-utbud. Urk!

Som vanligt hängde vi på låset och fullkomligen kastade oss över NeaNobelle (Tur att Jenny hade ett par bord emellan sig, sina tyger och oss köpare...) Därefter besöktes Mjuka Tyger, JNY Design & Gekko, MG Tyger och en massa andra härliga tygbord.

Hmmm... Få se nu... Finaste tygerna enligt mig... NeaNobelle! Jag älskar alla tygerna som hon har. Mysig monter, trevligt och glatt hos henne!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Underbart fin! Vilken bra modell med knäppningen!!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt PJ!

    Å vad avis jag blir att du kom iväg på festival! Så härligt det låter!

    SvaraRadera
  3. Hej Karin!
    Vad gulligt pyjamasen ser ut i tågtyget!!

    /Sara

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin