fredag 11 januari 2013

Nu är det inte långt kvar

På söndag ska julen dansas ut och det med blandade känslor tycker jag. Å ena sidan är det så skönt att plocka ned det röda och få städa av ordentligt. Å andra sidan blir det sååå mörkt i fönstren. Jag måste fundera ut hur jag ska fixa belysningen så att vi inte hamnar i ett totalmörker här hemma...

Häromveckan var lillkussen på besök och med sig hade han pepparkaksmuffins som dekorerades med grädde och non-stop, mumsfilibabba! Men allt detta mumsande under julen har gjort att jag lagt på mig en del. Så om jag ska komma i min "Hollyburn skirt" lär jag ut och röra på mig en del :) Bilder på kjolen kommer i morgon då jag har fotoass på plats.

Hoppas ni får en fin fredag!


1 kommentar:

  1. Ja, jag ska också ut på jakt efter nåt som kan ersätta julbelysningen i mina fönster.

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin