torsdag 14 april 2011

Karinottilia säljer tyg

Nu tar jag också steget vidare till att sälja tyg! Jag har länge gillat de fina japanska tygerna från Kokka. Tygerna är vävda bomullstyger i olika mönster och av hög kvalitet. Om ca en vecka får jag hem fem olika tyger som jag hoppas att ni också gillar och kommer att vilja köpa. Tipsa gärna andra om att jag ska börja sälja dessa tyger :)

Priset är 165 kr/m. Väljer du att förhandsboka tyget drar jag av 10% på hela ordervärdet. Gäller tom onsdag 20 april.

Bredden ligger på 150 cm förutom "Here we go" som är tyget med flygplan m.m. det ligger på 110cm bredd och är ett grövre bomullstyg. Mönsterrapporten ligger på ca 30cm för detta tyg. Jag kan tänka mig att tyget lämpar sig till shorts, tygtavla på väggen, kuddfodral m.m. Tygerna kommer att läggas upp i min webbutik där man kommer kunna handla dessa. Men jag måste ju bjuda er på en förhandstitt!

Jag är så glad och känner mig så förväntansfull!

Tygerna tar jag hem i små upplagor ca 15-20 m, så ni som verkligen vill vara säkra på något av tygerna till specialpris är välkomna att göra en förhandsbokning senast onsdag 20 april till: order@karinottilia.se
(Förhandsbokningen är bindande.)



Här kommer de små godingarna:

 Here we go, 110cm bredd
Bini grön, 150cm bredd. Storlek på blomma ca 4cm i diameter.
 Bini röd, 150cm bredd. Storlek på blomma ca 4cm i diameter.
 Bini rosa/orange, 150cm bredd. Storlek på blomma ca 4cm i diameter.
 Jordgubbar 150cm bredd

6 kommentarer:

  1. Min flitiga Ottilia. Flygplanstyget är bara underbart och jag ser M i en klänning med de dubbla ärmar i jordgubbstyget. kram mam

    SvaraRadera
  2. oh vad roligt att sälja tyg ocksa! Det är jättefina tyger du valt. Lycka till!!!

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till! Hoppas de säljer som smör i solsken!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad spännande! Va kul att ha en till tygleverantör i trakten! Just nu har jag dock köpstopp!

    SvaraRadera
  5. Jag är så innerligt glad för din skull!

    Stor fjällkram

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin