onsdag 15 juni 2011

Birdie sling

Nu är den klar. Min väska sydd efter mönstret "birdie sling"
Den var jättelätt att sy, men ändå ser den välarbetad ut. Det här är den perfekta första väskan att sy ifall man känner sig sugen :)
Jag valde happy dots ice och red garden maze från Amy B. Jag ville ha något riktigt somrigt!

Men även om den var enkel att sy så gjorde jag en blunder. Kolla in den sista bilden... Det var bara att sprätta och göra om :)


























- Posted from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Härlig väska! Visst är den rolig att sy :) Jag tycker också att "Birdie sling" passar bra att sy som ett första projekt.

    SvaraRadera
  2. Å vad fin den blev! Tygerna är LOVELY!

    SvaraRadera
  3. Läckert! Ser ut som en isglass :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin väska! Man blir absolut sugen på att sy väskor...

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin