tisdag 28 juni 2011

Fri frakt!

 (Bild lånad från Hilco.)

Idag har jag suttit och lagt upp bilder i webbutiken på Hilcos höst- och vintertyger. Nu på fredag 1 juli får alla återförsäljare börja sälja och visa upp tygerna. Men inte före fredag. Värsta hajpen... Men det kliar i fingrarna över att få bara visa liiite bilder... Men icke sa nicke. Jag bjuder er istället på en bild från vår- och sommarkollektionen. Det var nära att jag valde en av alla fina klänningar som de visade upp, men så ville jag hitta en bild som kan symbolisera mitt kommande sortiment från Hilco.

Eftersom mitt hjärta bultar lite extra för vävda bomullstyger har jag medvetet valt att inte ta in några mjuka tyger. Det finns så många andra där ute som säljer fina mjuka, mönstrade barntyger. Däremot inser jag att det är bra att ta in ett bassortiment med mjuka tyger som kan komplettera mitt övriga utbud. Att valet föll på Hilco kändes helt naturligt eftersom de enligt min mening har en otroligt hög kvalitet på sina produkter. Lite högre pris, men mycket tillbaka i form av färg, material och kvalitet.

Jag kommer att ta in velour, sweattyg, campan och muddväv. Färgställningarna rör sig kring brunt, plommon, petrol, grönt, lila och vinrött. Jag har tänkt att alla mina tyger ska fungera precis lika bra till alla barn och att det inte ska kännas för pojkigt eller flickigt. Jag hoppas att jag har lyckats välja rätt :)

Nu på fredag kan man börja förhandsboka tygerna, som levereras någon gång i augusti. Den här gången erbjuder jag alla som förhandsbokar Hilcotyger fri frakt. Erbjudandet gäller from fredag 1 juli tom fredag 15 juli. Alla förhandsbokningar är bindande. Med reservation för ev. slutförsäljning.
När ska man betala då? Jo, det kan man välja själv. Antingen betalar ni in förskott redan nu till mitt bankgiro eller med kort. Eller så väljer ni att betala när tygerna har kommit i augusti. Välj själv :) Det som är viktigt är att ni förhandsbokar under perioden 1-15 juli för att kunna ta del av den fria frakten.

Hoppas att ni kommer att gilla tygerna lika mycket som jag!

Ta det lugnt i högsommarvärmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin