söndag 26 juni 2011

Clematis på tyg...

Vilken härlig midsommarhelg det har varit! Helgen kröntes med dagens sommarbutik och idag var det tredje söndagen som vi hade öppet. Så roligt det är att öppna upp källarbutiken och välkomna er kunder! Idag var det riktigt lugnt och jag hann med att sy litet. Jag har en beställning som väntar på att bli klar och det är en dam-singoalla i tyget "Clematis turqouise" från Amy Butler. Jag hann inte riktigt bli klar med den, men det är en dag imorgon också...

Passar på att tipsa om det här tyget är det senaste tillskottet på Amy-hyllan och självklart finns det att köpa i Karinottiliabutiken.


3 kommentarer:

  1. Åh, vilket underbart tyg!

    Jag har blivit helt förälskad i Amy Butlers tyger efter andraplatsen i din tävling.

    Längtar efter att få tyget, som ska bli något till mig själv.

    Ska även titta in och fundera över att faktiskt shoppa loss på clematisen också :)

    Mvh,
    Karin "tösabiten"

    SvaraRadera
  2. Längtar efter ett bildbevis!

    SvaraRadera
  3. men så tokigt, jag är ledsen jag måste ha missat ditt mail ang adressen. nåväl, här kommer den:
    Karin Handin /tösabiten
    Åkersbergavägen 47
    184 52 österskär

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin