lördag 10 mars 2012

Sew along - imorgon!



Idag skulle del 3 i vår väsk sew along ha publicerats. Men ni får hålla ut till imorgon :) Då kommer delen då vi ska börja montera väskan. Se till att vara redo ;)

Tack för era fina kommentarer till mitt tidigare inlägg. Jag brukar inte vara alltför personlig här inne i bloggen, men sömnaden, blogg och företagandet är en sån otroligt stor del av mitt liv och det ena påverkar det andra. Så när min mammas sjukdom tog en oväntat drastisk vändning kände jag att jag ville dela med mig av varför det är lite rörigt i mitt liv för tillfället. Tack fina ni!

Idag unnar jag mig istället åt att klippa tyg. Visst är de fina ihop? Igår kom äntligen ett gäng tyger jag har väntat på som jag har en speciell tanke med. Berättar mer om det senare. Hoppas att alla får en riktigt fin lördag!

2 kommentarer:

  1. En packe i blå toner tack!

    Kram till dig! Säg till när du är hemma och vill ha lite besök! Snart luktar han inte bebis mer nämligen!

    SvaraRadera
  2. Tygerna ser jättefina ut! Och jag är imponerad av allt du tar dig för, du är jätteduktig. Kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin