onsdag 27 juli 2011

Allt och ingenting...



Ibland känns det som att man gör allt och ingenting på en och samma gång... Just nu är jag och lilla M lediga och tufflar mest runt här hemma om dagarna. Det ska tvättas, bakas, plockas bär och svamp, städas, frostas av frysar och en massa annat husligt. Ja, sen ska det ju ätas glass, lekas med kompisar och badas en hel del också. Jag älskar de här dagarna som flyter på och avlöser varandra i ett sakta mak.

Även om bloggen fint får vila lite nu under dessa sommarveckor fixar jag en massa med webbutiken. Den har fått sig ett litet ansiktslyft, kika gärna in! Uppiffad butik :)

Dessutom kommer jag att lägga upp färdigsydda produkter i form av kuddfodral, börsar och annat smått och gott sytt av de tyger som finns att köpa. Jag håller även på att knåpa ihop ett eget mönster som kommer att finnas till försäljning. Håll utkik framöver!

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin