torsdag 28 juli 2011

Mönster på iPhonefodral finns i butiken



Tänk att det skulle bli ett mobilfodral som hamnade i rampljuset. I december förra året införskaffade jag mig den berömda "fånen" och jag har älskat den från första sekund. Förutom att min iPhone är en ständig följeslagare så är den ett otroligt viktigt och bra arbetsredskap. Jag ville direkt skydda den från alla möjliga faror och införskaffade diverse skydd. Det var plastfilm ovanpå, hårt skal osv... Men jag saknade något. Dels ville jag ha en extra ficka på fodralet där jag kunde stoppa ner mina hörlurar, passerkort och pengar. Sen ville jag ha ett fint fodral med färg och mönster. Sagt och gjort jag knåpade ihop ett fodral. Som inte blev bra... Sådär höll jag på innan jag efter många försök blev nöjd. Ni som har hängt med den här bloggen ett tag, vet att jag har sytt otaliga fodral sedan dess. Inte hade jag någon aning om att det skulle bli en av mina bäst säljande produkter! Jätteroligt att något som jag helt på egen hand skapat uppskattas av så många.

Nu finns mitt egna Karinottiliamönster till dessa iPhonefodral att köpa i webbutiken. Mönstret kostar 65kr och är ett användarvänligt mönster som både den med lite och med längre erfarenhet kan ha stor glädje av.

Välkomna in i butiken! Passa även på att kika in under den nya rubriken Tygstuvar+Tygpaket. Pinfärska stuvar finns på plats redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin