måndag 16 juli 2012

Nya tyger och ny butik!

Nu finns Cori Dantinis kollektion "Beauty is you" i butiken. Första gången jag såg hennes tyger blev jag helt såld. Jag älskar hennes finurliga illustrationer samt tygernas färgsammansättningar. Det var länge sedan jag fick ett sånt sybehov som jag fick idag när tygerna levererades. Alla går att kombinera fin-fint och går dessutom att använda till massor av olika syprojekt. Tygerna är inte lika tjocka som vanliga quilttyger, vilket gör att de passar utmärkt för klädsömnad. Kul tycker jag!




Apropå butik, så har jag uppdaterat en hel del funktioner i butiken. Nu kan man inte överboka varor längre (Phu!) och en hel del andra bra saker som önskelista och nyhetsbrev finns nu aktiverat. Dessutom har jag rumsterat om bland varorna och jag hoppas att det har blivit lite lättare att hitta. 

Som tack för att ni har överseende med mitt meckande i butiken bjuder jag på något extra med era ordrar tom söndag 22/7. Uppge kampanjkod: "Karinottilia Fabric" när du checkar ut i kassan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin