lördag 27 april 2013

50% på ALLT!


Idag startar jag min stora lagertömning. 50% på hela sortimentet. Passa på att handla tyger, mönster, kort, tygband m.m. Rean pågår tom 1 maj, så ni har några dagar på er.


Vadan denna lagerutförsäljning? Jo, jag ska ändra lite inriktning på mitt tygsortiment och behöver lösgöra mig från den största delen av mitt nuvarande sortiment. Jag berättar mer senare, men nu bara måste jag ut i vårsolen och räfsa lite löv.

PS: Glöm inte att det är fraktfritt för ordrar över 600kr.
Efter ca 80 ordrar som har strömmat in under dagen upptäcker jag en bugg i mitt fraktkostnadssystem :( I princip alla ordrar går iväg fraktfritt. När jag säljer tygerna såhär billigt har jag inte riktigt de marginalerna... Hoppas på förståelse att jag därför tar bort fraktfritt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin