lördag 13 april 2013

Regnet det bara öser ner...



Åh vad skönt att det regnar! Måtte snön smälta riktigt snabbt nu... Nu kan vi det här med snö. Min skrutta sa häromdagen: "Skridskor, skidor och pulka - jag är så less på're". Jag kan inte annat än att instämma.

Jag ska fatta mig kort. Passa på att sy din egen unika regnklappa. Just nu kan man köpa laminerade regnkappstyger till ruggigt bra pris. 185kr/m istället för 245kr/m. Vill man sy sig en fin regnkappa så är tygåtgången i runda slängar:
L-XXL: 2,5m
XS-M: 2,2m

Vänta inte för länge! Priset gäller bara tom imorgon söndag 14/4. Tygerna hittar du här. Mönstret till regnkappan hittar du här.

Lite inspirationsbilder från den senaste sew alongen:


1 kommentar:

  1. Kan verkligen rekommendera tyget :-)!
    Jag har ju också sytt en kappa och jag älskar verkligen tyget!!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin