lördag 30 oktober 2010

Fina awards

Tack snälla Miiaoo och  mysigtdesign för två fina awards. Dessa värmde extra bra nu när jag håller på att drunkna i tentor, pm-skrivande, extrajobb och en massa andra saker jag håller på med. Sömnaden har halkat långt ner på priolistan de senaste veckorna. Detta blev en liten vitamininjektion, som jag tror att jag behövde!

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat och sedan skickar jag vidare till fem inspirerande bloggar:

1) Min dotter ligger allra närmast mitt hjärta.
2) Hösten är min favorit årstid. Då kan man klä sig i varma mysiga kläder och sitta och sticka framför brasan.
3) Alla mina tyger... Mmmm... Vilken njutning de skänker. Riktigt ögongodis!

Dessa fem bloggar får dessa awards:
  • Pickles. Tiden går och går och jag bara snurrar runt inne i bloggen och drömmer om alla stickprojekt, som jag vill dra igång.
  • :::Koolon: En skön blandning kreativitet helt enkelt!
  • Syserine Fina kläder och för att hon kämpat med covermaskinen så otroligt envist.
  • Tinis skaparlust: Nybliven trebarnsmor som syr så maskinerna ryker och för att hon alltid peppar!
  • NeaNobelle: Här hänger jag en del och dregglar över alla fina Hilcotyger, som är värda vartendaste öre, men som jag sällan gör mig råd att köpa.
Ha en skööön kväll!

1 kommentar:

  1. Tack kära du! Och jag som inte vet vad jag ska göra! Hur beter jag mig nu? :-)

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin