söndag 10 oktober 2010

Nytt i nätbutiken!


I helgen har jag hunnit uppdatera webbutiken igen. Fotat och ordnat med lite extra funktioner. Nytt är att de flesta storlekarna nu finns synliga direkt under varje bild. Hoppas att det underlättar i jakt på rätt storlek! Bilden visar lite smakprov på vad som finns upplagt i min butiken, karinottilia.se.
Påminner om att jag oavkortat skänker 33% av all försäljning under oktober månad till Rosa Bandet kampanjen, till förmån för bröstcancerdrabbade. Dessutom är det fraktfritt inom Norden, så ingen extra fraktavgift tillkommer på det ni handlar.

Tack för tipsen gällande muddväv! Verkar som att vi handlar från samma ställen. Min jakt fortsätter på den ultimata muddväven till rätt pris. Just nu ligger bambuvelouren från Strömming på sybordet i väntan på tillklippning. Kan knappt bärga mig!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin