torsdag 7 oktober 2010

Karameller


Visst ser de ut som små karameller, vantarna? Härliga husvagnstyget från JNY Design, känner många till och jag kan inte sluta att tycka om det. Passar även bra till små vantar! Muddväv från Ohlssons tyger här i stan. När man syr vantar går det åt en hel del muddväv! Som vanligt köper jag för lite och får springa tillbaka för att köpa mer. Vart kan jag beställa bra muddväv till bra pris på nätet? Jofotex, Stoff & Stil och MG-Tyger har jag provat. Vart köper ni?

Vantarna finns att köpa i min webbshop! 100kr paret inklusive frakt.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Vilken bra beskrivning, de ser verkligen ut som karameller!

    Jag kan inte ge så mycket råd angående mudd, förutom att jag testat billig mudd, med resultatet att när jag syr byxor till mina barn så åker brallorna ner hela tiden! Usch, gillar det inte. Jag har anars bara testat Ohlsson och SoS, det senare gillar mer för det går att använda som vanlig jersey.

    SvaraRadera
  2. Så söta! Jag har bara kört Ohlssons eller Jofotex..

    SvaraRadera
  3. jättesöta, det gröna tyget är så fiiiint! jag köper bara från S&S och är jättenöjd med deras mudd.

    SvaraRadera
  4. De var verkligen supersöta!
    Jag hanlar nog mest från MG-tyger så jag nog inga nya förslag...

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin