lördag 21 april 2012

Lördagsunderhållning


Dessa båda tidningar fick jag i ett byte med Mrs Bao och när jag fick dem bläddrade jag lite snabbt i dem och konstaterade att det fanns en massa fint. Sedan dess har de legat på mitt nattduksbord och mest samlat damm eftersom jag inte haft tid att titta i dem. Men idag åkte de fram och jag har suttit och bläddrat i dem fram och tillbaka. Bokstavligen talat. Man bläddrar ju bakifrån i tidningen, man liksom läser den från bak till fram. Kändes väldigt spännande bara det ;)

Tidningarna är en dröm för en sån som jag. Jag äääälskar de fina tygerna, enkla modellerna och det okomplicerade. Ett riktigt lördagsnöje!

1 kommentar:

  1. Jag visste väl att du skulle tycka om dom!! Det är bra lektyr när som helst på dygnet! Man lessnar aldrig på dessa... ;) Bara att säga till om du vill ha fler. :)
    /Agneta

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin