söndag 22 april 2012

Mönster från Sewaholic


 Jaaaa!!! Dessa båda godingar får jag hem till butiken inom kort. Håll utkik så kommer mer info snart. Ca en vecka skulle det ta för mönstren att komma. Men hittills har våren känts som en enda lång väntan på olika mönster. Nu håller jag tummar och tår att dessa kommer hem fort!

Dessa båda mönster har varit så roliga och enkla att sy efter. Tröjorna gick på ett kick att sy och jackan som man kan tro ska vara riktigt invecklad, var verkligen enkel att sy. Inga konstigheter alls. Jag uppskattar verkligen mönster som är enkla att följa, samtidigt som de erbjuder tillräckligt med information.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina mönster!
    Roligt att jackan var enkel att sy för den såg verkligen avancerad ut!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, om jag best så fina mönster kanske jag får motivation att gå ner i vikt... Är nog tyvärr större än size 16 :-(

    SvaraRadera
  3. Inga mönster än. Väntar och väntar...

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin