fredag 29 juni 2012

Babymatta


Temat fortsätter... Andras fina skapelser som jag blir väldigt inspirerad av. Jag är lite småsåld på quiltade saker och var inte den här filten alldeles ljuvlig? Tur jag ska gå kviltkurs i höst så att jag får lära mig detta från grunden. Jag är ledsen, men några Hunter's Stars kommer ni inte få se. Jag är mer för det här runda och lite mer mjukare formerna. På samma sätt gillar jag rena mönster och ljusa, klara färger på tygerna. Den här filten har ju allt detta!

Bild lånad härifrån där instruktionerna/mönstret också finns!

2 kommentarer:

  1. Åh så fin matta den skulle ju bli så fin nedanför vår minstings säng men har jag inte ens tid att sy den lilla plånboken så lär tiden inte finnas för ett sådant här projekt heller *suck*
    Men Karin jag tror du tabbat dig lite på länkningen kommer till hunter´s stars på båda länkarna vill ju gärna läsa beskrivningen och drömma lite även ast tiden inte finns =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men usch då! Nu är länken kirrad. Tack för att du uppmärksammade mig på detta!

      Radera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin