torsdag 14 juni 2012

Små, små detaljer

 

Det är detaljerna som gör det, brukar man säga. Jag instämmer helt! Små, små fina detaljer som gör att det känns lite extra. Som de här tygrullarna som har de finaste kortsidor i papper med samma print som tygkollektionen. Bara så rart! Tänk att någon har suttit och tänkt till gällande detta. För tygrullar är inte särskilt piffiga i vanliga fall. Jag gillart!

Ikväll när jag kom hem väntade trädgårdstjänstgöring här hemma. Jag har klippt gräsmattan och kört med trimmern. Vilket motionspass! Jag kom hem så sent och då kan jag tycka att det är avkopplande att greja i trädgården. Nästan som att hänga i syrummet! Visst är det galet vackert ute just nu med alla blommor och dofter?

4 kommentarer:

  1. Superfin blogg! har lagt till dig på min blogglista.
    /Barbara
    Retroyourbaby.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Så söta tygpackar!! Håller med om att det är detaljerna som gör det...
    Jag har inte kunnat slänga stadkanten från "kart-tyget" som jag köpte av dig i höstas på Syfestivalen.. Anledningen är förstås att de små färangivelserna var som små bilar *underbart*... jag tänker att någon kanske jag kan hitta på något med dem ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Smilla! Känner igen mig! Mitt tips är att spara stadkanterna och sedan sy ihop remsorna och sy tex ett pennfodral ;)

      Radera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin