söndag 1 maj 2011

Vårfint i sängen




Igår sydde jag ett par kuddfodral som piggade upp sängen lite. Tyget är det härliga blomtyget som jag precis har fått hem från Amy Butler. En fröjd att sy i och sammantaget tog mitt kuddprojekt en sådär 45 minuter. Tidigare hade vi ett par murriga Marimekkokuddar på sängen, men de fick åka in i garderoben.

Vill du sy dina egna snabba kuddfodral, så kan du kika in här för en enkel beskrivning hur jag gjorde. Ikväll väntar någa beställningar som jag vill få på posten imorgon. Solhattar, t-shirtar och kjolar. Nu märks det att våren har kommit! :)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Men gu så snygga!!! Superhärlig färg på de och vårigt mönster...kan inte bli bättre:)

    SvaraRadera
  2. Fina kuddar och en mycket intressant blogg :)
    Du fick en föjare direkt!

    SvaraRadera
  3. Jag är Världens stoltaste ägare till underbara kuddar, tack! mam

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin