måndag 3 december 2012

Exklusivt för mina nyhetsbrevsläsare!



Hoppas att ni har haft en trevlig helg och en härlig första advent! Snön som har kommit skapade verkligen en stämningsfull advent här hos oss. Stjärnor och adventsljusstakar sprider ljus och glöggen står ständigt på vedspisen redo att drickas. Jag älskar den här tiden! Ja, det är mycket som ska göras, man jobbar, springer mellan olika aktiviteter i skolan och det skjutsas på träningar hitan och ditan. Julklappar ska tillverkas och införskaffas och det är lätt att känna sig lite stressad. Men det är ju nu vi ska försöka njuta av den härliga stämningen som är inför julen. Drick lite glögg, pyssla lite lagom och njut!

 Mitt nyhetsbrev

Jag kommer att ha olika erbjudanden i butiken under hela december. Vill du också vara en av alla som får ta del av rabatterna och erbjudanden först? Se då till att prenumerera på mitt nyhetsbrev. Då får du alltid en veckas försprång! Klicka på bilden eller den här länken för att börja prenumerera. Håll utkik efter det första erbjudandet som skickas ut med morgondagens nyhetsbrev. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin