måndag 21 mars 2011

Äppel-set


Denna beställning skickades iväg för ett tag sedan och jag tycker ju så mycket om det där äppeltyget. Visst var det Mjuka Tyger som hade det? Har hunnit glömma, det var så länge sedan jag köpte det. Hur som helst så har jag inte mycket kvar nu och det grämer mig eftersom jag som sagt var gillar tyget.

Just nu är det en intensiv period bestående av plugg, plugg, plugg och liter sömnad. Slutspurt inför öppet hus men först tenta på fredag. Imorgon kommer jag att sitta i skolan mellan 7 och 16 sedan kommer jag varva med avslutande fix inför söndag och plugg. Det kommer att kännas skönt på fredag efter 12:00 då tentan är avklarad!

Simma lugnt!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Jodå, nog var det Mjuka tyger. Jag hade faktiskt glömt bort att jag har det tyget jag med, det är faktiskt riktigt fint. Jättesött set!

    SvaraRadera
  2. Underbart tyg! Älskar äpplen och ett sånt fint set med mössa, napphållare och dreglis!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med tentan och "Öppet hus"!!! Fint se.

    SvaraRadera
  4. Jag älskar med det där äppeltyget! Jag har en bit kvar men vill nästan inte sy i det, för då kommer det ju ta slut.. Får ta och sy nåt till mina egna barn av det så att jag kan se det varje dag ;)

    Väldigt fint, ditt lilla äppelset! :D

    SvaraRadera
  5. Så fint dette settet er! Synnøveklemz

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin