söndag 27 mars 2011

Hur gick det?

Hur bra som helst! Öppet Hus dagen är över och jag sitter med ett belåtet leende på läpparna och ett ganska så trött huvud... Men vad roligt det var! Så himla härligt att få träffa en massa härliga kunder, grannar, vänner, syvänner och andra nära och kära som tog sig tid att komma till mig. Tusen tack till alla som kom och hälsade på! Tack till alla som handlade och framförallt, tack till alla ni som har hjälpt till! Therese, Lovisa och mammsen, vad gjorde jag utan er? Jo, slet ihjäl mig antagligen... Tack för hjälpen! Ca 30 besökare, nära och kära inräknade, var väl inte fy skam? Planer på ytterligare ett öppet hus har redan tagit form, men nu först vill jag bara njuta av denna fantastiska dag! Tack alla!

3 kommentarer:

  1. Vad kul att det blev så lyckat med ditt öppet hus!

    SvaraRadera
  2. Lät härligt! Kul att det blev så lyckat!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken kul idé med öppet hus, låter fantastiskt!

    Kul att du fick så fin respons!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin