torsdag 3 mars 2011

Öppet hus hos karinottilia


Ja men visst! Jag har länge drömt om detta och nu går jag från dröm till verklighet... Tänk att få leka affär och chit-chatta med trevliga gäster en hel dag över en kopp kaffe eller två. Lövly! Vi bor i ett hus med källare och i källaren har jag mitt älskade syrum. I anslutning till syrummet finns både en liten hall och ett rum med bra ytor. Jag har tom en helt egen entré, som dagen till ära kommer att pyntas och göra extra fin.

Tanken är att många plagg ska hitta nya ägare genom försäljning och under dagen finns möjlighet att klämma och känna på samtliga karinottiliaprodukter, men framförallt hoppas jag få bjuda på ett skönt syrumshäng! Ni som bor i närheten av Uppsala och vill komma förbi, ni är så hjärtinnerligt välkomna så! Maila mig för mer information: info@karinottilia.se

2 kommentarer:

  1. Va roligt Karin, hoppas det blir en lyckad dag!

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag också! Mest av allt ska det bli roligt att få träffas och bara hänga i syrummet...

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin