söndag 6 mars 2011

Korgar till lekrummet










Min syster har verkligen sinne för färg och form. Hon lyckas alltid få "till det" både vad gäller kläder, inredning och pryttlar i största allmänhet. Själv är jag mer spretig och gillar en massa olika stilar och vårt hus är mer ett sammelsurium av olika möbler och färger...
Hur som helst så beställde ovan nämnda syster förvaringskorgar till lekrummet. Om ni visste hur det ser ut i lille A:s rum så skulle ni förstå vad jag menar. Att dessa korgar kommer att passa perfekt!

Tur att det var syjynta med UppSyttgänget idag så att jag hann sy dessa. Så roligt för idag var alla på plats samtidigt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Åh, såna jag letat efter!! Jättefina! /Jenny

    SvaraRadera
  2. tokfina!! vilket påminner mig om att jag måste sy korgar till vårt "skötbord" - där är det kaos vill jag lova...

    SvaraRadera
  3. Otroligt snygga! Och vilken bra idé! Den skall jag komma ihåg! Hm, vilket rum skall jag börja i???

    SvaraRadera
  4. Jättefina!!!
    Det var supertrevligt igår!

    SvaraRadera
  5. Just ja, tycker du Blog press är bra? Ser att du använder det.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga både till form och färg...

    SvaraRadera
  7. Tack för era fina kommentarer! Ja, jag gillar BlogPress, den appen är lätt att använda och har det man behöver. Prova! :)

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin