fredag 11 mars 2011

Nya Sew Hip!



Idag fick jag ett trevligt samtal. Det var en tjej från min lokala Press Stop, som ringde för att berätta att nya "Sew Hip!" inkommit. :) Lövly! Hur kommer det sig att jag har fått sådan service? Jo, när jag var på jakt efter det förra numret visade det sig att det enda exemplaret var sålt. Vaddå enda exemplaret, frågade jag. Jo, de tog bara in ett nummer varje månad för de har inte haft någon efterfrågan. Den trevliga tjejen i butiken lovade att försöka ta in fler exemplar nästa gång och dessutom föreslog hon att hon kunde ringa till mig när tidningen landat. Yes! Sagt och gjort och idag kom samtalet. Det är vad jag kallar service! Tack Press Stop!

Tidningen var värd sin väntan och detta nummer innehöll en massa fina saker. Jag har redan hittat tre projekt, som jag vill sy. Empireklänningen på bilden, små smarta förvaringskorgar och sedan den najsiga toppen på framsidan. Som sagt, när jag lämnade butiken i Uppsala fanns tre nummer kvar i hyllan, så skynda fynda ni som vill köpa tidningen.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin