onsdag 20 april 2011

Amy Butler sneak preview...






Oj vad roligt det är att sälja tyg! Har man väl börjat så är det svårt att hålla fingrarna i styr... Efter att i flera år suktat efter de fina tygerna från Amy Butler, har jag gjort slag i saken och tagit hem tio olika tyger, varav några kommer från hennes vårkollektion, Spring blossom 2011. Tygerna kan man sy allt möjligt av, väskor, kläder, heminredning m.m. Jag älskar dessa tyger eftersom mönstren är så färgglada och alla tyger går att mix-matcha. Tygerna kommer förhoppningsvis inom några veckor och kommer att säljas från min webbutik.  Jag kommer dessutom sälja hennes fina mönsterböcker och övriga mönster från hennes kollektion.

Under tiden bjuder jag på lite bilder...

PS: Sista dagen idag att förhandsboka tygerna från japanska Kokka för att få rabatten!

8 kommentarer:

  1. Det är ju så fina tyger!! Vad spännande, jag är pank just nu, men så smånigom ska jag handla av dig.

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Ska bli spännande att se vad som kommer :)

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är de fina! Camilla, tids nog... :)Jenny, tack!

    SvaraRadera
  4. Åh så fina, det blir till att hålla utkik när de kommer... :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fint! Kan knappt bärga mig tills jag får klämma och känna lite på dem./ Bea

    SvaraRadera
  6. Hej! Hur gör jag för att förhandsboka tyget? Jag vill gärna köpa 1,5 meter av "Here we go" nämligen. Men skulle även vilja köpa av Amy Butler-tygerna så det kanske går att hålla på Here we go tills de kommer?

    Vilka fina tyger du tar in! Förstår att du tycker det känns roligt. =)

    SvaraRadera
  7. Amy Butler har underbara tyger och väldigt trevliga mönster.Spännande!

    SvaraRadera
  8. Emma H, visst kan du köpa allt senare. Det finns ju dock en chans att here we go säljer slut, jag kan lägga undan om du vill vara säker :)

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin