torsdag 28 april 2011

Tyg från Amy Butler på ingång!




Trallallallala!!! Fick precis veta att dessa tyger borde komma med posten idag! Resterande fem tyger från Amy Butler kommer vecka 20. Men dessa fantastiska tyger från hennes serie "August fields" kommer alltså kanske idag :) Dessa lämpar sig att sy väskor, förvaring, kuddfodral, förkläden, kjolar, ja allt möjligt. Det är ett litet tjockare tyg, så det är väl det man får ha i åtanke. Jag sydde denna väska för ett par år sedan av ett tyg från samma serie. Väskan blev jättebra och jag ser fram emot att få sy upp lite smått och gott för att visa vad man kan göra av dessa fantastiska tyger.

För nu har det blivit en väldans massa tyg-prat härinne den sista tiden och på tok för liter sömnad. Ska bättra mig nu när jag har fått hem så fina tyger. Dessutom har jag en tenta att skriva imorgon, sedan väntar deklaration, men sen...

2 kommentarer:

  1. I believe that is among the such a lot important info
    for me. And i am satisfied reading your article.
    But want to commentary on some normal things, The website taste is wonderful, the articles
    is really nice : D. Good job, cheers

    Here is my blog post :: natural cellulite treatment

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin